Prečo Rozum v plameňoch nemôže chýbať vo vašej knižnici?

07.02.2014 16:59

Od vzniku publikácie si sedem príbehov prečítali stovky ľudí a drvivá väčšina bola spokojná. Čítali ju dokonca i v Českej republike. Čitateľka Lucie píše o tom, aký bol vlastne Rozum v plameňoch:

První ti napíšu můj obecný dojem ze všech povídek... a nejen z těch, které jsou v knížce, ale i z těch, které máš na písmáku, tu jejich hlavní esenci, která mě k nim přitahuje – jsou úžasně přirozeně citlivé... a přirozeně napsané. Žádné krkolomné věty, jednoduše a jasně vystižené povahy, plynule běžící rozhovory; a hlavně, znovu: citlivě podané příběhy.

Připadá mi, že to málokdo umí – vložit do díla emoce, aby vyzněly skutečně. Někdy jsou „příliš“, zbytečně zdůrazňované až křečovité, typická snaha vyždímat čtenáře, anebo fascinace autora emocemi postav... Jindy jsou příběhy chladné, třeba i perfektním slohem napsané, výborně psychologicky vystižené, ale pro mě bez života (jako by autor neměl k postavám žádný vztah; pouze systematicky stavěl příběh).

Tvoje povídky jsou, aspoň pro mě, v tom zlatém středu, tedy v přirozenosti. A to má pro mě takové kouzlo, že Ti odpustím všechno ostatní.

Poviedka Hrnčiar: Možná z toho, co jsem psala v úvodu, tipneš, že tahle povídka se mi líbila nejvíc. I když vypráví tak silný příběh, proběhne hladce, lehce… zapůsobí, aniž by byla psána jako vyhrocené drama... i když jím vlastně je.

Ale asi i tím, že její vyznění není depresivní, jak by často na konci takové příběhu bylo...

 

Ak ste knihu čítali, podeľte sa o názor na príbehy, ktoré v sebe ukrýva.

Ak ju ešte nemáte doma, neváhajte a objednajte si ju. 

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

© 2013 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web zdarma!Webnode